مدیرعامل شرکت مترو از افتتاح پایانه مترویی اکباتان به‌ عنوان بزرگترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور با حضور شهردار تهران در روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
فعالیت کشتیرانی در بندر لاروشل فرانسه در اقیانوس اطلس- یکی از بزرگ ترین پایانه های صادرات غلات در فرانسه- روز پنجشنبه پس از وقوع آتش سوزی و سرایت به چهار سیلو غلات مختل شد.
این یک دیدار ویژه برای نماینده تیم المپیک ایران بود که با پایان یافتن اردوی استانبول سری به دبی زده بود.
این یک دیدار ویژه برای نماینده تیم المپیک ایران بود که با پایان یافتن اردوی استانبول سری به دوبی زده بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طبق بررسی «اینترسپت»، آمریکا از پایان جنگ سرد تاکنون، بزرگترین فروشنده تسلیحات در جهان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طبق بررسی "اینترسپت"، آمریکا از پایان جنگ سرد تاکنون، بزرگترین فروشنده تسلیحات در جهان است.
دو خودروساز بزرگ کشور از صبح دوشنبه بزرگترین عرضه هفتگی خود را آغاز می‌کنند و قرار است تا پایان هفته بالغ بر ۵۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل داده شود که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.
در افتادن با علی پروین فقط 48 ساعت طول کشید و همینجا پایان مربیگری احمدرضا رقم خورد.
یکی از جنجالی ترین و پر هیجان ترین دربی های تاریخ قبل از دقیقه 90به پایان رسید، نبردی که هواداران را در ورزشگاه به مرز جنون رسانده بود.
بزرگترین معدن الماس جهان در سال ۱۹۵۷ در منطقه «میرنی» یاکوتیا کشف شده است. این یک ذخایر الماس در سطح جهانی است که در سال ۱۹۵۷ کشف شد. در این مدت حدود ۳۵۰ میلیون مترمکعب سنگ صادر و الماس به ارزش ۱۷.۵ میلیارد دلار فروخته شد. بر اساس پیش بینی کارشناسان، پایان ناپذیری منطقه یاکوت به حدی است که توسعه این منبع حداقل تا ۳۵ سال ادامه خواهد داشت.
همکاری کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با ژرژ مندس به خاطر اختلافات ایجاد شده به پایان رسید.
پنج میلیون نفر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی راهی خیابان‌های بوئنوس آیرس شدند.
هرچقدر هم بزرگ و پیروز و فاتح، شکست سرانجام فرا می‌رسد اما حتی دشمنان کریس رونالدو هم چنین پایانی را برایش آرزو نمی‌کردند.
شاید خود کروات‌ها هم فکرش را نمی کردند تیم ملی کشورشان بتواند برزیلِ پرستاره این دوره را در قطر شکست دهد اما شگفتی بزرگ رقم خورد.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
سرمربی تیم ملی اسپانیا در شرایطی به همکاری خود با فدراسیون فوتبال این کشور پایان داد که مسئولیت تغییر نسل طلایی به عهده او بود.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین از اتمام عملیات ساخت بزرگترین خط تولید داروی ضد سرطان کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور شد.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!
سید حسن نصرالله شامگاه دوشنبه به مناسبت پایان مراسم و جشن های چهلمین سالروز تاسیس جنبش حزب الله لبنان سخنرانی کرد.
پس از ۱۴ سال از آغاز ساخت پایانه زیرزمینی اکباتان این پروژه به منظور افزایش مسافرگیری افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: پایانه اکباتان بزرگترین پایانه زیرزمینی کشور و جزو معدود سازه‌های زیرزمینی دنیا است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: پایانه اکباتان بزرگترین پایانه زیرزمینی کشور و جز معدود سازه‌های زیرزمینی دنیا است.
پایانه مترویی اکباتان به عنوان بزرگترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری این پایانه صبح امروز افتتاح شد.
به نظر می رسد در نهایت مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی جواب داده است و این بازیکن در روزهای آینده پیراهن تیم آبی را برتن خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ